Bestellingen afschrift/kopie/expeditie burgerlijke fotokopiedienst

Werkwijze 1 :

U begeeft zich naar de burgerlijke kopiedienst op de rechtbank van eerste aanleg Antwerpen, afdeling Antwerpen (lokaal E101) en vult daar het bestelformulier voor kopiename in.

Zorgt u er tevens voor dat u een identiteitsdocument kan voorleggen.

Indien u namens een partij in zake een bestelling wil plaatsen, dient u steeds in het bezit te zijn van een volmacht en van een kopie van het identiteitsbewijs van deze persoon.

Zonder deze documenten zal er geen kopiename gebeuren door onze diensten.

Gelieve er tevens rekening mee te houden dat uw bestelling onmiddellijk cash  (of per griffiebon) dient betaald te worden, aangezien wij niet over bankcontact beschikken.

In de mate van het mogelijke doen wij ons best om uw bestelling onmiddellijk te verwerken en mee te geven.


Werkwijze 2 :

U vult het bestelformulier in     : gelieve steeds uw naam, voornaam, adres en reden van uw aanvraag in te vullen. Uw handtekening is verplicht ! 

VAK  I : Gelieve zo veel mogelijk gegevens in te vullen betreffende uw dossier, vakjes met een * zijn verplichte velden.
VAK  II & III : verplicht in te vullen.

De aanvraag kan per brief, per fax of e-mail naar :

rechtbank van eerste aanleg Antwerpen, afdeling Antwerpen, Burgerlijke kopiedienst, Bolivarplaats 20 bus 1, 2000 Antwerpen
Fax : +32 3 257 86 74 -  E-mail : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U zal van onze diensten een document teruggestuurd krijgen met een refertenummer erop, het bedrag dat u dient te betalen en het rekeningnummer waarop u het bedrag dient te storten.

Na ontvangst van betaling (binnen de door ons vooropgestelde termijn) zullen wij overgaan tot kopiename van de door u gevraagde stukken.

Deze zullen dan ofwel opgestuurd worden, ofwel klaar liggen om te worden afgehaald in lokaal E103 (naargelang de keuze die u op het bestelformulier hebt gemaakt).